Monday, December 20, 2010

#Tentang Aku#

Hye semue...
Aku nk citer ckt tentang diri aku ni....
aku hidup bersama-sama mama,abah dan adik2 aku di kuala selangor...
dari aku kecil sampai dh besar panjang...masih stay dgn family aku....
tapi...mase aku bpe bulan ntah..xingat...aku tinggal dgn kakak mama di kuala pilah...
sebab mama dgn abah keje...so,xle nk jage aku..kt sne aku tinggal dgn sepupu ku yg lain...
sebulan sekali barulh mama datang ambik aku kt sne...tapi aku tetap sayang mama dan abah aku,
wlopon dorang tinggalkan aku jaoh dari dorang...la ni...kirenye aku ade due mama..hehehehe...eh,eh,eh...jangan salah sangke ye....mksd aku tu...mama kandung satu dan mama sampingan satu...hehehehe.
Sekarang tahun 2010.Aku dh 20thn dan sudah pon bekerja..gaji xseberapa..blhla bg menampong diri aku sendiri..

No comments:

Post a Comment