Tuesday, December 28, 2010

KeNangaN pAHiT

Kenangan pahit yg xkn ku lupekan sampai bile2....benda ni jadi waktu pagi...time aku nk g keje...bangun pagi tu aku dh rase xsedap hati dh...so...aku pon mandilh mcm biase...dh siap2 nk g keje tu aku pon lepak jp kt luar ...rumah..bdn aku ni cm dh mls nk g kje mse tu...memang aku rrase xsedap hati sangat ni...dalam hati aku ni"ala....xdepe2lh...perasaan aku je kot".aku pon start moto aku...masuk gear satu....n then gear due lak...xsampai 2minit kuar dari jambatan rumah aku...aku nampak pkcik ni kayuh basikal...komaen laju lg nye...pastu ketepi ketengah plak tu bawak basikal...aku pon jd xtentu arah....mule2 aku agak je,jatoh plak aku ni kang...rupenye betol2 aku jatoh...GEDEBUKKK!!!mcm nangke busuk weyy...mase jatoh tu kepale aku terhentak dulu....nampaklh bintang berpusing2 atas kepale aku tu...hahaha....pastu plak kete,lori kt jln raye tu nk berhenti..aku cepat2 bangun..yelh,nt dorang ingt aku kene langgar plak...so...dorang pon xjadi berhenti...mybe dorang pk aku ok kot...ok amendenye...tangan aku ni rase cm di pukol dgn beluti je sakitnye....hari tu aku xkeje...muke aku bengkak...akibat terhentak....tgn aku terseliuh....aku trauma...demam....mama aku panggil orang untuk urut tangan aku...uuiiissshhhhhh!!!xboleh thn kene urut.sakit oooo....sampai meleleh air mate aku..klo ditadah dgn baldi...boleh penuh.aku ambik mc 2hr...tu pon xcukop untuk aku....nk bwk moto pon trauma lg...seminggu pon tgn aku xok lg...la ni aku g keje naik kete...bapak aku anta....pada korang yg bwk moto tu...hati2lh ye....jgn leka....n jgn jd mcm aku...hahahaha.

No comments:

Post a Comment