Thursday, December 23, 2010

~jAnGaN DeRhAkA pada MaK BaPaK kOrAnG(SeBeLuM DoRaNg mEnUtUp mAtA)~

weyyy!!!korang xle cmtu..memmberontak??!!uuuissshhhhh....jgn jd ank derhaka pada mak bapak derrr....xbaik tau....kehidupan aku pon cmtu jgk,tp xdelh sampai nk melawan mama&abah aku.aku pon bkn baik sngt derr..tp aku pon xla jht sngt mcm gengster..xbaik sngt cm ustazah..hehehe.aku hanyelh insan biase...sama cm korang semue....mak bpk kite kongkong tu ade sbp...mnelh tau kot2 korang ade wthl ke kn.btol x???haaaaa...jgn nk tipu 
k...
aku tau sngt perangai ank remaje la ni....sbp tulh korang kne kongkong...
..xpelh...ade sbp mak bapak kite wt cmtu...mungkin dorang xnk korang bergaul dgn org yg xtntu psl....mksd aku tu,terpengaruh dgn benda2 xeloklh....lgpon,skrg ni dh bnyk kes terjadi...contohnye cm...geng2 skinhead la,black metal la..punk la...xbaik tu...melanggar akidah kite sbg org islam...stkt tulis cmtu je blhla...tp nk tulis lbh2 xle r...kite sbg manusia ni...bkn semue dpt kehidupan yg sempurna.....bg mereka yg ade masalah dgn mak bapak korang,setleknlh dgn mak bapak korang baik2...yelh...sblm dorang menutup mate kn...kite knelh buat perkara yg mnyenangkan mak bapak kite supaye xmenyesal di kemudian hari...

          (SAYANGILAH IBU BAPA ANDA SEBELUM MEREKA MENUTUP MATA)

Sampai menutup mata

embun di pagi buta
menebarkan bau asa
detik demi detik ku hitung
inikah saat ku pergi
oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi
reff:
aku tak mudah mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta
senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata
cintaku sampai ku menutup mata
oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi

No comments:

Post a Comment